Mijn IZZ Zorgverzekering
Bent u werkgever en heeft u een vraag over Mijn IZZ Zorgverzekering? Wij hebben de veelgestelde vragen voor u op een rij gezet.
- Vragen over accounts
- Vragen over wachtwoorden en log-in
- Vragen over werknemermutaties
- Vragen over zorgverzekering
Vragen over accounts
-
Maand Weeknummer Januari 51 Februari 4 Maart 7 April 12 Mei 15 Juni 20 Juli 25 Augustus 29 September 34 Oktober 38 November 42 December 47
Vragen over rollen
Vragen over login en wachtwoorden
-
Voordat u als werkgever wilt werken met Mijn IZZ Zorgverzekering moet u een persoonlijke login aanmaken. U kiest zelf een gebruikersnaam en wachtwoord. Hoe u dat verder doet, leest u in de handleiding voor werkgevers.
-
U kunt dit zelf resetten. Klik op de inlogpagina op de knop ‘Wachtwoord vergeten’. U krijgt dan een e-mail met een tijdelijk wachtwoord. Hiermee kunt u opnieuw inloggen. U kunt het tijdelijke wachtwoord daarna zelf wijzigen. Indien dit niet lukt stuur dan een mail naar: accountbeheer@izzdoorvgz.nl
-
Uit veiligheidsoverwegingen wordt uw account na vijf foute inlogpogingen geblokkeerd. Om uw account te deblokkeren, stuurt u een e-mail naar accountbeheer@izzdoorvgz.nl onder vermelding van:
- het contractnummer
- uw naam
- naam van uw instelling
- uw persoonlijke emailadres waarmee u inlogt
Geef ook aan dat uw wachtwoord is geblokkeerd.
-
Soms krijgt u bij het inloggen op uw account een ‘error 500’. U kunt dan niet inloggen. Het betreft een Microsoft-probleem waar helaas nog geen definitieve oplossing voor is gevonden.
Het probleem doet zich niet structureel voor. Als u de website sluit en daarna opnieuw opent, kunt u meestal wél gewoon inloggen. Of open de website in een andere browser, bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome. Daarnaast kunt u ook nog proberen om een incognito venster aan te maken. Vergeet ook niet regelmatig uw cookies en cache geheugen te verwijderen.
Vragen over werknemermutaties
-
Uw nieuwe werknemer kan in zijn persoonlijke Mijn IZZ Zorgverzekering de wijziging doorgeven met de functie 'Soort overeenkomst'. Hij vult daar in dat hij collectief verzekerd blijft, het collectiviteitsnummer van de nieuwe werkgever (van u dus) en de ingangsdatum. De oude werkgever moet nog valideren. U hoeft in dit geval niets te doen. U ziet de gegevens van uw nieuwe verzekerde op het borderel.
Vragen over de zorgverzekering
-
Heeft u als werkgever vragen over Mijn IZZ Zorgverzekering door VGZ? Dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk via accountbeheer@izzdoorvgz.nl of via telefoonnummer 088 13 16 324. Hebben uw werknemers vragen, dan kunnen zij contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900 - 0274 (gebruikelijke belkosten).