Klachtenformulier
Heeft u een klacht over de IZZ Zorgverzekering door VGZ? U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.
Bellen gaat het snelst
We kijken dan meteen wat we voor u kunnen doen.
Wil u uw klacht schriftelijk indienen? Gebruik dan het klachtenformulier op deze pagina. U kunt ook een brief sturen. Het adres vindt u onderaan deze pagina.
Kwaliteitskeurmerk
Onze afdeling Klachtenmanagement heeft het IKM 3000 keurmerk gekregen. Hiermee onderscheiden we ons op het gebied van klachtenmanagement. Wat betekent dit voor u? Dat we openstaan voor klachten, zorgvuldig met klachten omgaan, klachten naar tevredenheid oplossen en van klachten leren. Zodat we u steeds beter kunnen helpen.
Klachtenformulier
Belangrijk: help ons om u snel te kunnen helpen!
Vul op het formulier altijd in:
- Uw klantnummer (als u klant bent)
- Uw telefoonnummer
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
-
Dient u de klacht in voor iemand anders?
Dan zijn twee dingen belangrijk:
- Regel eerst schriftelijke toestemming van de persoon voor wie u de klacht wilt indienen.
- Heeft u toestemming en vult u het klachtenformulier in? Vul dan op het formulier het klantnummer in van de persoon voor wie u de klacht indient.
Wilt u ons een brief sturen over uw klacht?
Heeft u het formulier ingevuld en verstuurd? Dan bent u klaar. Stuur dan geen brief. Dat is niet nodig.
Stuurt u ons liever een brief? Geef in uw brief antwoord op deze 3 vragen:
- Waar bent u ontevreden over?
- Wat is volgens u de beste oplossing?
- Wat is uw telefoonnummer?
Dan kunnen wij zo snel mogelijk antwoord geven.
Adres voor de brief
Zorgverzekeraar VGZ
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 1256
5602 BG EINDHOVEN
Doe een postzegel op de brief.