Contact met een medewerker
Stel uw vraag via de IZZ Zorgverzekering app
Hier kunt u dag en nacht uw vraag stellen aan een medewerker van de IZZ Zorgverzekering door VGZ. We doen ons best om binnen 2 werkdagen te reageren.
Telefoonnummers van de IZZ Zorgverzekering door VGZ
Belt u voor iemand anders?
Dan hebben wij eerst toestemming nodig.

Wij staan voor u klaar!
Bel 0900 - 0274 (gebruikelijke belkosten). Maandag t/m vrijdag: 09.00 tot 15.00 uur.
Houd uw klantnummer bij de hand. U vindt uw klantnummer op uw polis.
Belt u vanuit het buitenland?
Bel +31 24 32 97 642.
Heeft u in het buitenland zorg nodig? En kan dat niet wachten tot u weer thuis bent? Bel dan met de VGZ Alarmcentrale: +31 40 297 57 30.
-
In sommige situaties is het fijn om extra hulp te krijgen. Bijvoorbeeld als u op een wachtlijst staat en sneller geholpen wilt worden. Onze zorgadviseurs staan voor u klaar met hulp en advies.
088 - 131 16 12 (gebruikelijke belkosten)
Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 13.00 uur
Houd uw klantnummer bij de hand.
Zij helpen u graag bij:
- Het verkorten van wachttijd (wachtlijstbemiddeling)
- Het vinden van een (andere) zorgverlener
- Regelen van een second opinion
- Informatie over zorg in het buitenland
- Ondersteuning voor mantelzorgers
- Vinden en regelen van thuiszorg
Stichting IZZ
Heeft u vragen over uw lidmaatschap of over de ledenvoordelen bij Stichting IZZ? Neem contact op met IZZ.