Chat met ons

U chat met Lizzy, onze chatbot. Net als onze medewerkers is Lizzy getraind om u zo goed mogelijk te helpen. Weet Lizzy het antwoord niet? Dan verbindt hij u door met een medewerker.

Onze chatbot helpt om antwoord te geven op uw vragen. Lizzy is geen mens, maar een computer. U stelt uw vraag en Lizzy geeft automatisch antwoord. Zo wordt u sneller geholpen.

  • Geen wachtrijen
  • Geen belkosten
  • Chatten in uw eigen taal
  • Chat downloaden en opslaan

U kunt 24 uur per dag met Lizzy chatten

Chatten met Lizzy kan als het u uitkomt. Zowel overdag als 's nachts. U hoeft niet te wachten tot een medewerker u kan helpen. Makkelijk en snel dus.

Chatten met Lizzy in uw eigen taal

Lizzy kan u helpen in uw eigen taal! U typt uw vraag in en Sam vertaalt de Nederlandse antwoorden voor u. Wel zo fijn.

Kan Lizzy niet helpen? Dan verbindt zij u door

Lizzy helpt u altijd. Als Lizzy zelf het antwoord niet weet, verbindt zij u door met de juiste medewerker. Of zij geeft u het telefoonnummer wat u kunt bellen.

Zo werkt het:

  1. U start de chat rechts onderaan deze pagina
  2. Als u in een andere taal wilt chatten, dan verandert u de taal via de wereldbol boven in het chatvenster
  3. U typt uw vraag in
  4. Lizzy stelt u soms een vervolgvraag en geeft u dan een antwoord
  5. Na afloop kunt u het gesprek downloaden en opslaan of uitprinten

Wat is dat nou precies een chatbot?

Een chatbot is een computer waar u mee praat, door korte berichten aan elkaar te typen. Dit heet chatten. U stelt een vraag en u krijgt daarna antwoord van een computer. Het lijkt op appen. Wist u dat chatbot komt van de woorden ‘chat’ en ‘robot’?

Kan de computer uw vraag niet beantwoorden? Dan verbindt de chatbot u door met een medewerker. Uw tekst verschijnt dan meteen op het scherm van een medewerker. De medewerker kan dan meteen een berichtje terug typen. Dit noemen we live chatten.