Heeft u hulp nodig bij het inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering? Wij helpen u graag op weg.
U kunt op 2 manieren veilig inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering.
Met uw DigiD en sms-controle logt u veilig in op Mijn IZZ Zorgverzekering. Op de website van DigiD leest u bij 'Manieren van inloggen' hoe u inlogt met een sms-code.
Log in met de DigiD app en een eigen pincode.
Graag leggen we u uit hoe u de sms-controle kunt aanvragen. Lees meer over de sms-controle aanvragen.
U kunt ook een sms-controle aanvragen op uw vaste telefoon. We vertellen u graag hoe u dat werkt. Uitleg sms-controle vaste telefoon aanvragen.
Het kan zijn dat u een ander telefoonnummer hebt ingevuld in Mijn DigiD. Of dat u de sms-controle daar nog niet hebt geactiveerd. Check daarom of u in Mijn DigiD het juiste telefoonnummer hebt ingevuld en of daar de sms-controle 'aan' staat.
Zo vraagt u een DigiD aan:
Woont u in het buitenland en heeft u de Nederlandse nationaliteit? Dan kunt u een DigiD aanvragen. Had u al een DigiD voordat u verhuisde naar het buitenland? Dan kunt u die gewoon blijven gebruiken.
U vindt meer informatie op de website van DigiD wanneer u zoekt op 'buitenland'.
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oplossingen op de website van DigiD bij 'Hulp & Contact'.
Ziet u het inlogscherm van DigiD niet? Dan gebruikt u misschien verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.
Informatie over mogelijke oorzaken vindt u op de website van DigiD op de pagina 'Hulp & Contact' onder 'Foutmeldingen'.
We snappen dat u gegevens over uw gezondheid extra goed wilt beschermen. Daarom heeft DigiD nu een ID-check. U voegt dan een extra controle toe aan de DigiD app met uw paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Weten hoe dit werkt? U vindt alle informatie hierover op de website van DigiD.
Goed om te weten: ook zonder de ID-check zijn uw gegevens veilig.