Wat als u bent overgedragen aan een incassobureau

Heeft u namens ons post ontvangen van een incassobureau? Dan hebben wij uw dossier waarschijnlijk overgedragen. Vervelend natuurlijk. We vertellen u graag hoe nu verder.

Een incassobureau: wat nu?

Heeft u na de 3e betalingsherinnering uw rekening niet betaald? Dan dragen we uw dossier over aan een van onze incassobureaus. Het incassobureau neemt vervolgens contact met u op om samen met u tot een oplossing te komen.

Let op: loopt u bij een incassobureau? Dan krijgt u geen herinneringen meer van ons. Nieuwe niet-betaalde rekeningen dragen wij dan ook over aan het incassobureau.

Samen met het incassobureau uw schuld oplossen

Weten hoe u uw betalingsachterstand het best kunt oplossen? Benieuwd naar de hoogte van uw achterstand? Of hoe u een betalingsregeling kunt afsluiten? Neem dan contact op met het incassobureau. Zij denken graag met u mee.

Contactgegevens van onze incassobureaus


Flanderijn
Postbus 375
2800 AJ Gouda
088-209 27 20
www.flanderijn.nl

Inkassier
Postbus 1089
6801 BB Arnhem
026-750 54 00
www.inkassier.nl

Cannock Chase
Postbus 199
2260 AD Leidschendam
088-116 81 52
www.ccc.nl

Bezwaar maken?

Bent u het er niet mee eens dat uw dossier is overgedragen aan een incassobureau? Neem ook dan contact op met het incassobureau. Het incassobureau kijkt vervolgens samen met ons of naar uw bezwaar.

Krijg je geldzaken op orde met Geldfit

Als u zich zorgen maakt over geld, kan het lastig zijn om hulp te zoeken. Toch is het belangrijk om snel in actie te komen, want zo voorkomt u dat problemen groter worden. Geldfit kan hierbij helpen.

Zo werkt het: